MysPys

Hihi går än runt i pyamas och morgon rock =). Men ja idag har de vart en lugn morgon så har passat på att mysa runt lite här hemma. Och med tanke på att William endå är hemma från dagis så har man juh inte behövt klä sig än.

Första tvätten för idag e hängd och maskinen går en andra gång, så nu har snart tvättbutten blitt tom. Solen skiner ute men ja de blåser nå så fruktansvärt kallt så inte alls skönt att vara ute idag. Men mor kom hit med nya buskarna nyss och det blev dock inga björnbär för folk hade visst vart som galna där på affären så ist blev det en krusbär och en svartvinbär men lika glad e jag för de.

Nu ska jag dock gå och klä mig lite och sen visar det sej vad som händer =)

//Ewwe

Kommentarer
Postat av: emilia

låter skönt! jag har också en lugn morgon :D

2011-05-19 @ 10:11:53
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0