Ojoj

nu va de då på tok för lång tid sen jag skrev här sist, men de har vart massor som har hänt och ja de går inte ens att förklara.. Dock har det nyligen tagit slut med killen IGEN.. Och ja jag vet inte alls hur detta blir. Hoppas iaf han kommer tillbaka för de e vad vi alla tre vill.

Just nu sitter jag här och bara hostar, har fått skiten och bara de blir lite för varmt får man rethosta ist drygt som satan.

Alexandra sitter brevid mig i sin babysitter men ja den har hon dock börjat tröttna på nu. Hmm dop har även kommit upp på schemat och ja datum har tagit plats. Men de är inget jag tänker nämna här för att de kommer skickat inbjudningar och då kan ju familjen inte redan veta datumet ha-ha.

Nej n u ska de städas och drickas vatten, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0