Hmm

Jadu värst va klockan gick sakta idag då, har dock inte hänt så mkt. Solen tittade fram en snabbis nyss men nu e den borta igen :(. Mysigt så länge de varade.

Willam sitter på golvet och diskuterar om sina galonisar, haha inte för att man förstår så mycket men endå han e ju super duktig på att prata. Och jag frågade han om han kunde säga Christoffer Wulcan och ja de blev pissoffer pulcan hahahaha höll på att garva ihjäl mig. Mamma va här då och ja hon skratta hon oxå. Han e då bra gullig.

Haha och super snäll och hjälper mig med de jag ber han om. Han plockar upp de som ligger efter golvet för han vet att jag inte kan gå. Och ja massa annat bra.

Nu bire till att roa han lite och bara ta de lungt tillsammans..


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0