5 April

Jaha dagarna bara flyter fram, idag e de tisdag och inte alls lika fint väder som igår. Fy de e grått och kallt. Vart tog de underbara vår vädret vägen? Nej nu får de då bli sol och fint väder, allt detta växlande gör bara så man blir förkyld. Jag vet dock inte vad som står på schemat idag som att jag inte kan gå så finns de inte så mkt man kan göra.

Tror noh att wille kommer vilja vara ut idag oxå. Haha han som älskar att leka ute nu, de e juh jätte skönt att han iaf vågar gå fram till andra barn och leka med dom. Inte som jag va när jag va lite blyg till tusen.

Nej nu bire att spela lte fronten som att mina plantor är klara och måste plockas..

Tipsa gärna om andra bra bloggar

puss så länge

/Ewwe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0