Hejsan

Har vart en helt underbar kväll igår. Putte kom förbi för att hämta sina pengar som han fick för däcken. Jag sålde ju dom åt han. Men han frågade om de va okej att han sov kvar så de fick han göra.

När jag kom hem från mamma så satt han på min bänk och vänta. Han skulle komma vid sju men då va bara klockan halv sju. Wille och Dan pusa en stund sen blev det sängen för den lilla och soffan för oss. Vi hade några avsnitt att se. Klockan sprang iväg och ja de blev sängen och tv sen. De va en bra film på tv så vi kolla en stund på den men sen sov vi.

Ja nu vet jag inte vad som händer och sker idag. Just nu är de fint väder och grill sugen. Men inte finns de nått att grilla hemma heller:(. Nej de får bli till veckan.

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0