Möbler

Ja då har man börjat fått lite mer saker i hemmet. Nu bor man ju själv och de känns helt okej. Köket har börjat komma till sin plats men nu väntat jag bara på att möblerna som jag ska ha uppe ska komma hem. Jag vet inte riktigt när dom kommer. Men fick höra att de kanske blir idag. Hoppas verkligen de.
Än är de en del jag skulle behöva men ja de kommer nog de med.

Hmm har lite saker som ska ut från karln men ja han säger att dom blir hämtade imon så ja nu ska de bort.

Är så glad att jag har mina nära och kära som ställer upp med möbler. Längtar så mycket till allt är klart och man kan börja njuta av hemmet. Men den tiden kommer.

Idag ska jag ut och handla lite med mamma men ja vi får se när de blir. Hon har en del saker hon ska göra innan. Och just för stunden så sover lillkillen. Han är lite snorig och har en hosta som inte är den roligaste. Men ja den är nog borta snart.

Nu ska jag göra lite andra saker ..

Byebye
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0