God morgon

Eller ja de va ju ett tag senman gick upp men har inte hunnit skriva än. Just nu sitter jag i köket och har bränt två skivor åt mamma. Hoppas dom funkar på hennes cd-spelare nu då. Men jag funderar på om jag ska ta med datorn dit för jag ska endå fixa med lite bilder och så. Nog för att den inte är så lätt att släpa på trots att det är en bärbar så tänker jag nog de endå. Kommer ju inte ha internet på denna då som att mamma inte har trådlöst hemma utan det tog jag med mej när jag flytta. Kommer iaf skriva i bloggen från hennes dator.

Hmm ska även ta med sladden till ipoden och tanka över lite musik dit och till mobilen. Ibland känns det onödigt att lägga in musiken på båda men de e ju inte alltid man har sin ipod med sej.

Wille är iaf på dagis nu och jag ska till att slänga i lite tvätt i maskinen så vi får höras senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0