sällskap

Ja då har sanna just åkt. Hon va här en stund och ja vi skratta och hade en trevlig pratstund. Har berättat allt som hänt och ja hon blev orolig. Själv är man lite skärrad med. Liksom de e ju inte så kul. Men jag vill ju inte gå in mer på de just nu när jag inte vet så mkt än.

Ont i huvudet har man oxå men ja de e nog för att man inte tagit de så lungt på de senaste dagrna och sen går man ju och funderar på saker hela tiden. Blir att ta alvedon sen och sova. Nu ska jag titta på ett avsitt av buffy iaf. Vill komma igång med denna sesång nu.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon snygging! Vad gör du för något? Själv myser jag med min lilla hårboll Vincent ^^

2010-04-19 @ 09:23:45
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0