Mycket som hänt

Dom senaste dagarna har de hänt en del saker som inte är så roliga. Och en av sakerna vill jag inte berätta om för ens jag vet hur de slutar.. Kan iaf skriva att de kan bli polis sak av de hela.

Och sen idag fick jag ett samtal och det visade sig vara min så kallade Pappa. Och dom som känner mig vet att han aldrig kommer bli min pappa. Men ja de blir nog troligt vis att jag ska träffa han i början på nästa vecka och de känns heller inte så kul. Liksom jag vet inte ens vem han är för att han aldrig haft kontakt med mej. Och skönt e då de. Men ja de e massa andra saker som jag inte ska skriva om.

Ska iaf ha en lugn kväll hemma nu. Är helt slut sen allt springade och fixande. Kommer inte skriva mer ikväll för ja jag ska bada och sen bara kolla buffy.

Men jag skriver imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0