Kärleken!

Har inte skrivit på ett bra tag nu. Men har vart rätt upptagen. Och under tiden så har de hänt en hel del underbara saker i mitt liv.

Wille har nu två tänder och kan gå ett par steg själv. Och varje gång han gör de så blir han så glad och bara skrattar. Han har blivit så stor nu. Hinner inte med för att tiden går så fort.

Har även fått tillbaka kärleken i mitt liv. Har aldrig vart så här lycklig. Vi flörtade ett tag innan det blev nått mellan oss. Men nu är Dan min. han accepterar mig och min son för dom vi är. Och de gör mig så lycklig. Han och Wille busar en hel del när han är här. Blir så lycklig av att se de. Trodde inte jag skulle hitta kärleken igen. Men en dag kom den och de va den lyckligaste dagen i mitt liv. Det som är lite trist e ju att man inte träffas mer än på helgenrna som att han jobbar i sthlm under veckorna. Åker tidigt på måndag morgon elr ja jag ser de som natt för de blir ju runt en 4 men ja. Och så kommer han hem på torsdagar. Och dessa veckor som vi flörtat nu har jag vart så lycklig. Han är det bästa som hänt mig. Älskar min Dan så otroligt mycket.

Det är en till kul sak som har hänt men den vill jag inte prata mer om för ens jag vet att de blir så. Men ja mitt liv e helt underbart nu. Och lycklig e jag. Kan inte få de bättre.

Nu ska jag ta och tala lite med putte på msn men vi får höras senare.

Puss från en lycklig Ewwe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0