Hmm..

Ja denna dag har vart lång. Skolan har tagit den mesta tiden av dagen. Och det känns bara drygt. Inte vart så där jätte bra väder heller. Har massor som ska göras tills imon men känner att jag inte har nån energi. Har helt död. Skallen står helt still just nu. Vet inte riktigt vad de är. Sitter bara här och inte gör nått. Skulle lätt kunna somna när som helst men de e lite tidigt att sova nu. Och sen måste jag plugga lite oxå. Har ju som sagt matte och sånt som ska vara klart imon. Energin e slut, tankarna surrar runt i huvut men vet inte alls vad jag tänker.

Pojken kommer från stockholm imon och det ska bli super skönt. Vi kommer inte ses så jätte mycket denna helg som att dom ska ut med båten en sväng oxå. Men de e klart att dom ska ta en sista sväng med den. Vi kommer ju hinna ses så mkt som möjligt iaf. Om bara tiden kunde gå lite fortare. Tittar på klockan titt som tätt men känns inte som att den rör sig. Pojken sitter inne på msn nu men får inte se han för att hans cam har slutat funka. Lite trist.

Nej nu ska jag inte klaga på klockan mer för han kommer ju hem iaf. Och det är dax för lite plugg nu.

Puss puss Ewwe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0