Sommaren

Denna sommar har man knappt märkt av. Har ju nästan bara regnat, och sen har den ju gått så fort. Under hela sommaren har jag jobbat. Mamma har vart så snäll och hjälpt mig med Wille. Så nu ska man ju så klart köpa henne nått när man får lön. Har även tänkt köpa nått åt Williams farmor för att hon alltid är så snäll. Frågar alltid om vi behöver nått. Men sällan vi gör de.

Hmm dagen började med fint väder så tänkte att vi skulle göra nått kul idag men ja de fina vädret vände och blev regn. Har städat lite idag. Så nu vet jag inte vad man ska göra. Ska försöka hitta på nått med William. Men de får vi se vad de blir. Om de blir fint väder kanske man kan ta med han till tjärna sjön och visa ankorna. Men ja vi får hoppas på de bästa.

Men nu ska jag iaf gå och ta mig en kopp kaffe och en rök. Men vi höres sen igen..

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0