Grattis William

Hej bloggen..
Jag vet att det va länge sen jag skrev, och att jag sa att jag skulle för bättra mig. Men har haft fult upp. Massor med jobbandet och sen vart slut när man kommit hem. Men nu har jag två veckor innan skolan. Kommer ha massor med tid att skriva vad vi gör. Även i skolan kommer ja få tid att skriva som att de e vissa ämnen jag inte kommer ha.

Idag är det Willes födelsedag. Han fyller 1år, stora killen nu :). Har haft folk här hela dagen. Massa fika och paket. Man kan nästan tro han fyller 50.
Min syster maria kommer imorgon tror jag. Har iaf hört de från mamma. Hon jobbade idag så.

Hmm har även tagit tag i detta med körkort. Så nu ska man övningsköra. Ska bli så kul. Hihi fick testa bilden jag ska köra i efter kursen vi va på i måndags. Hihi hade super kul. Nu ska man bara få syster att köra ofta. Hihi.

Hmm ja nu får vi se om de kommer nå mer folk. Typ min bror micke vet inte hur de blir om dom kommer elr inte. Vet ju att dom jobbar så ja vi får se hur de blir med den saken.

Ska iaf ta de lungt en stund nu. Uppdaterar mer senare. Ska fota lite på sakerna han fått och lägga upp..

Byebye


Kommentarer
Postat av: Jezzica

Vad kul att han redan fyller ett år :) Tiden går så fort :p

2009-08-08 @ 11:31:01
URL: http://mammavidtjugo.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, ja nog ska du få köra allt!

2009-08-09 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0