Tisdag!

God morgon!

Har just druckit mitt kaffe och känner mig pigg nog att skriva några rader nu på morgonen. Ja det har ju inte hunnit hänt  så mycket mer än att vi vaknat. Wille vaknade ty 7.15 så man har vart uppe en stund. Då va mamma och besiktade bilden. Och det gick bra.

Vet inte om jag berättade detta igår men igår kväll va de sista gången William fick sitt penicilin. Ja så nu när vi vaknade och jag skulle gör välling så kollade han på flaskan med penicilin i. De såg ut som att han tänkte Yes nu slipper jag de där. Men ja vem vet va han tänker.

10:30 ska vi vara på bvc så de kommer en uppdatering om hur de gick.

Ja men nu är de dags att gå och klä på sej och fixa sej lite. Men vi höres senare. Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0