Soffan..

Ja då sitter man här i soffan och tar det lungt. Wille har typ sovit en timme nu, och ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Syster kommer inte hem för ens om fyra timmar så ja det blir att spara kladdkaka till henne. Men det finns gott om det så ska snart gå åh ta mig en bit och njuta. Sen kanske slänga sej i ett bad, är lite fussen.

Hmm ja nu är det inte många timmar knar tills jag ska vara hos tandläkaren.. Nej fy detta kommer inte bli kul. Dom fick ju ov att boka om min tid. Jag ringde ju i måndags och då fick jag en tid imorgon kl 0830, och sen ringde dom idag och bytta tid för att tiden jag fick va för kort.. Så nu ska jag vara där 07.40.. Men detta blr hos nån annan.. Fan undra hur länge jag ska vara där. Hoppas det inte blir allt för länge. Inte för att jag är rädd elr nått tycker det är lite små kul hos tandläkaren men inte när det gäller sånna här saker :(. Aja det är bara bita ihop och gå dit, har ju inget annat val..

Men ja som sagt nu ska jag ta en bit kladdkaka och sen lägga mig i ett bad. Men ja jag skriver imon och berättar hur det gick.. ( Önska mig lycka till )

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Marika

Jaa jag ska bättra mej på bloggandet :P hehe jaa det lika kul att läsa din blogg också =) <3

2009-04-28 @ 21:21:14
URL: http://sjuktkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0