Slut på dagen..

Hmm ja då va denna dag slut, och jag har ju laggt upp två andra blogg inlägg idag. Hmm de har inte hänt så mycket mer. Har typ vart ut med hunden ett par gånger, snackat med Sofi. Ja sen är de nog inte så mycket mer än att vart med Wille så klart.

Imorgon fyller min brors fru Carita år. Grattis på hon.

Vi ska på bvc imorgon, ska bli lite kul att se hur mycket pojken väger och hur lång han är. Kommer nog få nån tid till läkarbesök. Ja hmm undra vad mer vi ska göra. Har för mig att de va nått om mat, elr kanske bara jag som fått de för mig. Jaja det visar sej och kommer ju skriva om de.

Nej nu är klackan två min över så detta kommer ligga som att jag skrev det den 14 alltså imon. Men ni fattar nog att de ska vara den 13. Hmm jaja nu ska jag iaf dra och sova, är super trött. Men skriver så klart imorgon..
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0