Sista april..

God morgon..
Nu har man vaknat,  vart ut med hunden och gett Wille lite välling. Han ligger i sin säng igen för att han va mer trött. Så då sitter jag här och skriver lite om vad som sker under dagen, iaf så mycket jag vet.

Ska ut och handla lite med mamma senare, ja Wille ska ju så klart med han oxå. Men det fattar ni nog redan. Kanske ska köpa hem nått gott till kvällen? Elr jag vet inte vi får se.

Jag är lite orolig för ikväll. Dom kommer ju smälla en del och jag vet inte hur Bella elr Wille reagerar. Wille va ju så liten på nyår så det märkte han inte, men nu kanske det är spännande. Men Bella vet jag inte ett piss om hur hon blir. Hoppas han inte blir rädd utan mer intresserad. Det har ju kommit upp lappar på varje port om att man inte får smälla smällare på gårdarna för att det finns hundar. Hoppas alla håller det. För om Bella blir rädd är det ju inte så kul om dom ska smälla alles utanför oss.

Det va allt för mig just nu. Jag skriver ju så klart mer sen, så höres vi..

Bye bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0