Plockat löv..

Ja mamma va ute och krattade ihop löv på baksidan idag, och jag erbjöd mig att plocka ihop högarna. Så ja de blev typ fyra högar och de kanske tog en halv timme elr nått. Nej kanske inte en halv timme men inte långt ifrån. Det va ju som sagt rätt mcyket löv.

Ska göra en kladdkaka lite senare för att ha imorgon. Men ja om jag känner mamma rätt kommer hon trycka i sig nån bit redan ikväll. Haha men de gör nog jag oxå.

Henrik va här en stund idag och fick lite hjälp med mitt löv plockande. Elr ja han stog ch höll i säckarna. Men ja de va ju iaf lite hjälpt.

Wille har just somnat och nu har man lite tid att ta de lungt på. Haha men ja jag kommer in efter jag gjort min kladdkaka och lägger nog upp en bild på den.

Ha de bra så länge bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0