Ont, ont, ont!

Skulle lägga till att igår när jag skulle hem tog jag sällskap med Marika, när vi kom till mig så gick jag in efter hunden och vi gick med henne en bit hem. Gick och snacka om en del. Va fan länge sen. Hoppas vi kan hitta på nått nån dag. Skulle vart super kul:)..


Jag va ut med hunden en sväng nyss och inte alls fint väder :(. De e inge kallt men mulet som fan, tråkigt tråkigt. Ja som sagt nät vi skulle gå in i porten slog man i lilltån :(. Har svin ont.. Kan knapt gå för de gör så ont. Men men är man klumpig så är man. Hmm ja idag blir de en mysdag som att de inte är nå bra väder. Elr kanske en städ dag. De verkar fan som jag städar varje dag, men riktigt så är de inte. Jag är ganska dålig på att bädda min säng så de e typ de jag gör och sen kanske hjälper mamma lite ute i köket elr nått sånt.

Fan måste damsuga ute på min balkong. Hunden har ju haft ner ask koppen :( men ja de e smällar man får ta. Hmm

Nu kommer jag inte på nå mer att skriva, men dagen är lång så kommer nog på nå mer och då skriver jag ju så klart de.

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja det är klart att vi kan hitta på nått nån dag :D

2009-04-14 @ 22:10:44
URL: http://sjuktkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0