Onsdag..

Ja nu va det ett tag sen jag va hos tandläkaren, och de gick rätt bra. Det gjorde ju så klart lite små ont men ja de e sånt man får ta. Har fått en ny tid den 4 så ja då ska vi göra nå mer.. Vet inte om det är de sista men annars kanske de e en gång till.

När jag kom hem så kom Maria med sin son Viktor, vi skulle vara barnvakt åt han när hon va på ån jobb intervju. Men det gick bara bra med han. Han va så snäll och lekte med William en stund.

Nu ska jag strax cykla ner på stan och träffa min syster. Hon ska in på arbetsförmedlingen, och då ska jag passa på att skriva ín mig. Så önska mej lycka till..

Har nog inte berättat att jag fått sommarjobb. Men det är på samma ställe som förra sommaren. Känns super bra för jag kan ju stället. Förra sommaren vart det bara en period men nu blir det hela sommaren :). Är jätte glad för det. Men ja jag väntar på att höra nått från dom så jag vet vad jag får för schema. Dom skulle höra av sej när det va klart, inte för att jag har nått spec för mej denna sommar men ja. Vet iaf att jag ska börja köra med min syster Maria. Alltså övningsköra. Det är snart dax att gå kursen. Så ja nu vet ni de..

Men ja nu ska jag börja göra min i ordning för att snart cykla. Har iaf inget mer att skriva just nu. Men jag skriver när jag kommer från ams så ni får höra hur det har gått för mig.

Tummen upp för de. Bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0