Lång Fredag!

Ja idag kommer familjen och vi ska äta påskmat. Man brukar ju göra de på påsk afton men då ska dom flesta jobba elr iväg till deras kars familj, så de fick bli idag :). Mums de ska bli gott med lite påskmat. Och självklart har jag ett påsk ägg att öppna, även om jag fyllt de själv och kanske är lite stor för att få påsk ägg så tycker jag att jag aldrig kommer bli för stor för de. Men kommer få köpa ett själv varje år men de gör inget. Haha bara man får ett.. :P

Så nu har man städat med mamma. Så de ska vara fint, har min säng kvar att bädda. Men vi ska ju inte äta för ens fyra så jag hinner än.

Va nyss ut med hunden, och då va de tre utlänska ungar som började springa och bella trodde ju att dom vill leka, så fick säga åt dom att sluta springa och förklara varför. Men de hjälpte inte. Men bella slutade bry sej efter en stund.

Men nu ska jag ta och spela lite Bubbels men vi höres Glad påsk på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0