Kladdkaka

Haha nu har jag gjort min kladdkaka, den blev jätte god. Mums, mamma har inte hunnit smaka än. De är ingen mer än jag som smakat och den e så god. Det blev tyvärr inga bilder på kladdkakan i detta inlägg, har ju tagit bilder men inte laggt in dom. Ska göra de sen så de kommer iaf upp under dagen..

Ja nu ska jag plocka i lite kläder i min gaderob. Har fullt av kläder som är ny tvättade och ska in i gaderoben inge kul men man måste ju.

Har kollat på en videokamera som jag ska köpa, visst man kan spela in filmer på min digitalkamera men de får inte alls plats många så nu ska ja sattsa på en videokamera. Man kan även ta bilder med den och ha den som webcam om man vill, men har ju redan en cam och en digitalkamera så. Men jaja vi får se hur de blir. De lutar iaf mer åt att jag ska köpa den. Tror till och med mamma tycker det är en bra ide. Så ja. Men de får bli när jag får pengar typ nästa vecka nån gång. Kommer ju så klart skriva om jag köper den och så vidare.

Ja de va allt för denna stund, skriver mer om de händer nå mer.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0