Kladdkaka!

Ja då har man bakat en kladdkaka till jennie kommer hem. Elr ja jag vet ju inte om hon kommer hem idag elr inte, men om hon kommer imon så får hon iaf smaka då. Har ju lovat så då ska man hålla de oxå.

Har haft datan å altan hela dagen, men nu börjar de bli lite kylligt så kanske dags att ta och gå in.. Hehe men de har vart så skönt att sitta ute. Hoppas det blir lika fint väder imorgon oxå för då ska jag oxå sitta ute..

Har ju gått och funderat på att köpa en gammal cykel så jag kan ha barnsist bak och åka med wille. Min cykel är för ny så har ingen parkethållare. Men nu har jag fått min syster stinas gammla så nu ska man bara köpa cykel sist och hjälm åt Wille så ska vi ut och tuta :p..

Ska tll tandläkaren imorgon och börja min behandling, det är så att jag ska rotfylla en tand som jag haft infektion i tydligen. Hmm gruvar mig lite men det ska bli skönt att snart ha de gjort. Det kommer ju ta ett par gånger hos tandläkaren men det ska nog fungera. Kommer nog ha ont ett par dagar efter men det får man stå ut med.

Haha nu n'r jag satt här och skrev så kom stina med cykeln. Men de e lite att fixa med den. Typ däcken och bromsarna men de ska jag nog årda.

Men nu ska jag vara lite social mot dom så vi får höras senare..

 Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0