Hemma

Fan skrev inte när jag kom hem, nu har jag ju vart hemma en stund. Men ja det gör inte så mycket. Haha

Det gick bra på ams. Men ja nu får vi se vad som händer. Fick med mej en del papper hem, elr ja informations papper. jag skulle typ skriva mitt cv och ta med till nästa gång, och det har jag gjort. Tänkte att det va lika bra att göra det på en gång. Annars kommer jag aldrig göra de. Men ja nu e det bara att vänta.

Har nyss ätit fiskpinnar och mos. Mums va gott, de tyckte Wille oxå.

Funderar på om jag ska börja plugga lite i körskole boken, det kan ju vara på tiden att börja så att man kan gå till körskolan och sitta vid datan.

Men ja nu vet jag inte vad som händer den sista tiden på denna dag, ska nog bara ta det lungt och mysa med William. Och skriva nå mer här oxå så klart. Jag försöker få igång detta här med att skriva mer, därför jag skriver så mycket varje dag. Men de e ju lite kul att skriva ner vad som händer och sker i vårt liv.

Men ja nu har jag inget mer att skriva för denna stund, men har iaf uppdaterat er på vad som hänt än så länge.

Bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0