Fotboll

Tänkte skriva lite om igår. För fick sms av en kompis igår som jag inte träffat på länge. De är Nathalie men kommer kalla henne anti.. Hon skrev och fråga om jag ville vara med på fotboll. Så ja de va jag. Det började att de va jag, anti och två polare till henne. Sen kom två till töser jag heller inte sett på länge Marika och Denisa. Dom där killarna skulle iväg och äta. Så de blev vi fyra tjejer kvar. Men ja efter ett tag kanske en halv timme elr nått sånt skulle Denisa iväg. Anti fick skjussa henne och göra nått i nå föråd elr va de nu va. Då va de jag och Marika kvar. Vi hade iaf skit kul stog och spela lite. Sen kom killarna tillbaka, och anti efter en stund. Blev att köra pricken en stund men sen snacka vi typ bara. Ja det va en super rolig kväll iaf :).

Ja de kommer en uppdarering om vad som sker idag oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0