En till dag slut!

Okey då va denna dag oxå slut, och ja jag har typ inte gjort så mycket än att kollat runt på internet. Det blev ingen kladdkaka idag:(. Orkade inte göra nån men imon ska jag då fan göra en.  Ska även ringa till ett ställe och kolla om dom fått in nå sommarjobb elr vik jobb. Ska iaf skiva upp mig som vickare. Så dom kan ringa om dom behöver mer folk. Hoppas jag kan skriva upp mej för de e ju inte säkert. Kan iaf stället och de kan ju vara ett plus. Men ja man får hålla tummarna. ( Hoppas ni gör det oxå )

Hmm ja denna dag har vart en lugn dag, med massa bus. Haha nej  nu är det nog dags att gå och lägga sig men jag skriver mer imorgon. Kommer även skriva om hur de gick när jag rint. Så ja vi höres.

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0