En dag med Marika!

Ja idag så har jag vart med Marika. Vi har haft sjukt kul.

Det började med att hon ringde när hon slutade och då var jag på hemköp så hon kom dit och vi gick tillsammans hem till mig. När vi kom hem så vaknade wille och vi satt och lekte en stund med han. Vi började lyssna på musik, gammal musik som jag haft på mina tidigare datorer från tiden då vi alltid lekte. Så mycket gammla minnen man fick från den tiden. Lite kul att prata om allt som hänt med de olika låtarna. När vi lyssnat igenom tre skivor så visste vi inte vad vi skulle göra. Tog beslutet att gå ut en stund, när jag kom  på att gå ut med bella. Haha vi gick runt hela älven, det tog sin tid men ja vi hade en riktigt trevlig tid där. Vi gick och pratade om allt mellan himmel och jord. Det va ett tag sen jag va med henne så ja. Jag hoppas att de blir lite oftare för vi hade så roligt. Mot slutet när man började bli lite små trött så blev allt bara till skratt, vi flummade så mycket på vägen från älven alltså när vi redan tagit oss runt och va på väg hem.

Ja nu sitter man här och har lite små ont i benen. Så nu kommer de lite bilden från min dag.

Älven
 
Marika när vi kommit fram till älven. Haha hon ser så glad ut :p..

Älven

Bella strax innan vi börjar vår vandring runt.

HAHAGick runt älven med marika


Ja lite olika bilder från vägen runt.

Här kommer även bilder på Wille när han äter en kaka idag :D



Ja det va allt för mej.. Kommer nog in och skriver lite mer senare..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja självklart måste det bli oftare =) och det har varit super kul idag :D

2009-04-20 @ 21:34:49
URL: http://sjuktkung.blogg.se/
Postat av: Marika

Ja vi måste börja umgås mer =)

jag hade verkligen super kul idag :D

2009-04-20 @ 21:43:36
URL: http://sjuktkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0