Borlänge marknad!

Ja då är de borlänge marknad i helgen, och jag ska dit med wille och min syster idag. Sofi en kompis från sala vill hit och gå på marknaden men ja jag vet inte hur de blir med den saken. Skulle ju va sukt kul om hon kom hit. Vi gick tillsammans förra året och då va de ju kul :D.

Förra sommaren väntade jag ju wille så när vi gick på marknaden mötte jag ett par kompisar. Och av dom fick jag en tröja som det står bäbis på magen. Har den kvar än. Inte för att jag har nån bäbis i magen men brukar ju sova i den. Super skön. Tack så mycket för den. Super gulligt av er :).

Jag skrev inget igår för att jag hade fullt upp med att fixa med en annan säng åt wille. Han hade en spjälsäng, men den ställde han sej i och kastade nappen till hunden. Bella älskar att bita sönder nappar, så nu har wille fått en resesäng ist. Nu kan han inte kasta napparna åt hunden, och skönt är de. Haha nu kan dom prata genom "nätet" elr va man nu ska kalla de. Haha super söta.

Bella brukar sitta bevid willes säng när han vaknat. Dom är så söta.

Aja de kanske är dags att byta om. Går i pyamas än och marknaden öppnar 12 så ja de kanske e dags att klä sig så man inte gör de i sista sekund. Ska ju ut med hunden innan vi går oxå. Men ja jag skriver mer sen..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0